Обмін або повернення товару відбувається впродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі, за умови, що:
– товар не входить в перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
– не був у вжитку, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики та пакування/маркування;
– з моменту придбання товару не минуло 14 днів;
– є товарний або касовий чек чи інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
Умови обміну або повернення товару
належної якості
Для повернення товару належної якості, придбаного у нашому інтернет-магазині, зв’яжіться з нами за номером +38 (096) 323-74-76 або зверніться за адресою вул. Святошинська, 1А.
У разі повернення після отримання товару та перевірки його стану, кошти будуть повернуті на рахунок, з якого здійснили оплату протягом 3 банківських днів.
У разі обміну після отримання товару та перевірки його стану, товар на заміну відправляємо протягом 7 днів.
Вартість транспортних послуг перевізника у разі повернення або обміну товару належної якості сплачується Покупцем.
Умови обміну або повернення товару
неналежної якості (гарантійний випадок)
Обмін або повернення товару неналежної якості виконується виробником згідно з встановленим гарантійним терміном, що, як правило, зазначений на сайті та точно зазначений на пакуванні товару. Звернення по гарантії передбачає перевірку товару виробником на наявність браку та прийняття рішення стосовно ремонту або заміни неякісного товару в термін заявленого гарантійного строку.
Щоб звернутись по гарантії товару неналежної якості, придбаного у нашому інтернет-магазині, зв’яжіться з нами за номером +38 (096) 323-74-76 або зверніться за адресою вул. Святошинська, 1А.
Після звернення по гарантії протягом 3-х днів продавець/виробник/виконавець повинен організувати проведення експертизи. Тривалість експертизи може тривати до 14 днів або більше за згодою сторін. Її проводять коштом продавця/виробника/виконавця. Покупець може самостійно зробити експертизу в стандартизованих органах власним коштом. У разі підтвердження браку вартість експертизи компенсується клієнту продавцем/виробником/виконавцем.
Вартість транспортних послуг перевізника у разі звернення по гарантії товару неналежної якості та підтвердження браку сплачується Продавцем.
Гарантія на продукцію надається згідно з умовами постачання товарів та гарантійних зобов’язань виробника обладнання.